McCain's VP Pick

Discussion in 'Politics & Religion' started by cuz69, Aug 29, 2008.

  1. cuz69

    cuz69

    Ok system down right now so have some time to play.

    Way to go John EXCELLENT choice!
    Personally I was hoping he picked her. And she is pretty hot too!
     
  2. cuz69

    cuz69

    Oh by the way,I do expect all you dems and liberals to come out of the woodwork on this one.

    Lets see if this turns into 1 page or 500?
     
  3. She's definitely easier on the eyes than Biden... I'm sure she will make Americans feel a lot safer with her vast foreign policy and national security experience. Her last job was mayor of a town with 8,000 people. LOL
     
  4. Great choice !
    Better to look at than that plagiarist Biden.
     
  5. "I'll ask her" girl :)
     
  6. Good choice to get women votes.
     
  7. and mine if I was American
     
  8. cuz69

    cuz69

    Wow that didn't take long for the responses to come rolling in.
    Yeah definitely easier on the eyes....Take a look at her on Google, pic on cover of Vogue... NICE!

    Foreign Policy......She can leave that to John........lol....good mix though IMO. At least he is not a sexist.
     
  9. A super cool woman from Alaska to grab the Hilliary votes - nice move.
     
  10. HAppy to oblide you cuz, on your quest to crank up the pages, and, thanx for the forum initiation, it was boiund to happen.

    as for me, I think she kinda reminds me of Tammy Faye Baker in some weird way...

    also, as an Obama supporter, I am delighted to McCain take what I consider a major misstep. now there are two loose cannons on his ticket!

    AS you said so well, "way to go John!"
     
    #10     Aug 29, 2008