Apparently, I must have been right. You see a trademark portrait of SÅur Sourire at about 2:18 in http://www.youtube.com/watch?v=0-6aP9TMwwE
But the chances of him catching it from her is quite slim. I reckon she may have agreed to give him some head for top dollar, but he decided to get rough with her (i.e. butt rape her).
Absolutely, I had no idea about that lady and song until you mentioned them ( I must have heard and forgotten about her already long ago). Actually the remake is even funnier when considering the original song.
Anyway, here is the lyrics with an amateur translation from French. L'affaire DSK en chanson "Dominique nique nique" Dominique === Dominique nique, nique === dick dick traverse tous les continents, === on all continents fait don de son argent === gave away money En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et généreux (bis) === He is kind and genrous (repeat) A l'epoque, au ministère, === When he was a minister De l'emploi était le roi === When employment was the king Dominique, notre Père, === Dominique, our Father, Combattit la TVA === Fought VAT Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Traverse tous les continents, === On all continents Fait don de son argent === Gave away money En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et généreux (bis) === He is kind and generous (repeat) Son génie économique === His economic genious Au FMI le conduit, === directs IMF, Mais notre Père, === but our Father, Dominique, === Dominique Par ses sense est perverti, === deep inside is a pervert, Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Traverse tous les continents, === On all continents, Fait don de son argent === Gave away money En tous chemins, en tous lieux, === In every way, in all places, Il est bon et généreux (bis) === He is kind and generous (repeat) Ses stagiaires, son assistance, === His students, his support staff, Par lui sont toujours gâtées, === Are still spoiled by him, Strauss Kahn, crème de la France === Strauss Kahn, cream of France Sait bien comment === Knows how les traiter. === to treat. Dominique, nique, === Dominique, dick, nique, traverse tous === dick, on all les continents, === continents Fait don de son argent, === Gave away money, En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et encore mieux === It is good and even better Il est bon et... === It is good and... encore mieux === even better Pas au fait du protocole, === Unaware of the protocol, Il est un peu trop dragueur === Got a bit too flirty Et pour certaines, c'est pas d'bol, === It's not everyone's cup of tea Il es coince dans l'ascenseur === stuck in the lift Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Et jamais incontinent, === and never incontinent, Fait don de ses penchants === gave away his love En toutes chambres === In all rooms et dans tous pieux, === in all beds Il se fait pomper le noeud (bis) === It's a pumping node (repeat) Dans l'hôtel pour milliardaires === In the hotel for milloinairs Sous la douche se tripotait, === In the shower playing with his finger, Quand entra la ménagère, === When a housewife came, La pauvre elle va l'regretter === the poor one she'll regret SUCK MY D**K, D**K, D**K === needs no translation T'as pas frappé en entrant! === Don't be stuck by the entrance! Enlève tes vêtements === Take off your clothes Baisse la tête et ferme les yeux, === Lowers his head and closes his eyes Que j'te montre le bon Dieu === I'll show you the good Lord Que j'te montre le bon Dieu === I'll show you the good Lord Dominique saisit === Dominique captures la Vierge, === Lady, Il ferme la porte à clé, === He closes the door key Alors qu'il brandit sa === The he brandishes his verge === penis Elle arrive à s'échapper, === She manages to escape Dominique, nique, nique === Dominique, dick, dick Se sent un peu moins vaillant, === Feels a little less brave, tout nu, les bras ballants, === naked, arms dangling, Y aura les flics dans moins d'deux === Shall the cops come in less then two Faut qu'j'me tire sans dire adieu... === I must shoot without saying goodbye Il se tire sans dire adieu === He waves goodbye Dominique, prenant les airs === Dominique taking a plain Se voit vite debarqué === But he is quickly grounded Anne Sinclair se désespère, === Anne Sinclair dispairs, Il s'est encore fait gauler === He has has been taken down, Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Se lamente, en pleurant, === Laments in tears Encore un N'harcélement === another Harassment En tous chemins, en tous lieux, === In every way, in all places, Je ne pense qu'avec ma queue (bis) === I do think with my dick (repeat) Sans même de préliminaires, === Without even preliminary Je perd ma candidature === I lost my application Eliminé des primaires, === Eliminated primaries J'aurai du prendre du Bromure === I take the Bromide Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Se voyait d'jà Président, === Saw himslef your president C'est foutu maintenant === It's fucking now De New-York à l'Elysée, === New-York instead of Ãlysée Palace Ca fait rire le monde entier (bis) === You make the world laugh
Could be a CIA sting on the next President of France I don't advise Obama going to France for a while
luisHK, thanks for corrections. Here is another attempt at the translation. I hope it's more coherent. L'affaire DSK en chanson "Dominique nique nique" Dominique === Dominique nique, nique === dick dick traverse tous les continents, === on all continents fait don de son argent === gaves away his money En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et généreux (bis) === He is kind and genrous (repeat) A l'epoque, au ministère, === When in the government De l'emploi était le roi === (high) employment was the king Dominique, notre Père, === Dominique, our Father, Combattit la TVA === Fought VAT Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Traverse tous les continents, === On all continents Fait don de son argent === Gave away his money En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et généreux (bis) === He is kind and generous (repeat) Son génie économique === His economic genious Au FMI le conduit, === landed him in IMF, Mais notre Père, === but our Father, Dominique, === Dominique Par ses sense est perverti, === deep inside is a pervert, Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Traverse tous les continents, === On all continents, Fait don de son argent === Gave away his money En tous chemins, en tous lieux, === In every way, in all places, Il est bon et généreux (bis) === He is kind and generous (repeat) Ses stagiaires, son assistance, === His students, his support staff, Par lui sont toujours gâtées, === Are always spoiled by him, Strauss Kahn, crème de la France === Strauss Kahn, cream of France Sait bien comment === Knows how les traiter. === to treat them. Dominique, nique, === Dominique, dick, nique, traverse tous === dick, on all les continents, === continents Fait don de son argent, === Gave away his money, En tous chemins, en tous lieux === In every way, in all places Il est bon et encore mieux === He is good and even better Il est bon et... === He is good and... encore mieux === even better Pas au fait du protocole, === Unaware of the protocol, Il est un peu trop dragueur === Got a bit too flirty Et pour certaines, c'est pas d'bol, === It's not everyone's cup of tea Il es coince dans l'ascenseur === He got himself stuck in the lift Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Et jamais incontinent, === and never incontinent, Fait don de ses penchants === gave away his love En toutes chambres === In all rooms et dans tous pieux, === in all beds Il se fait pomper le noeud (bis) === He is jerking off (repeat) Dans l'hôtel pour milliardaires === In the hotel for billoinairs Sous la douche se tripotait, === In the shower he was playing with himself, Quand entra la ménagère, === When a maid came in, La pauvre elle va l'regretter === the poor one she'll regret SUCK MY D**K, D**K, D**K === needs no translation T'as pas frappé en entrant! === You didn't knock on the door before coming in! Enlève tes vêtements === Take off your clothes Baisse la tête et ferme les yeux, === Lower your head and close your eyes Que j'te montre le bon Dieu === I'll show you the good Lord Que j'te montre le bon Dieu === I'll show you the good Lord Dominique saisit === Dominique captures la Vierge, === the Virgin, Il ferme la porte à clé, === He locks the door Alors qu'il brandit sa === Then he brandishes his verge === penis Elle arrive à s'échapper, === She manages to escape Dominique, nique, nique === Dominique, dick, dick Se sent un peu moins vaillant, === Feels a little less brave, tout nu, les bras ballants, === naked, arms dangling, Y aura les flics dans moins d'deux === Shall the cops come in less than two Faut qu'j'me tire sans dire adieu... === I must shoot without saying goodbye Il se tire sans dire adieu === He leaves without saying goodbye Dominique, prenant les airs === Dominique takes a plain Se voit vite debarqué === But he is quickly grounded Anne Sinclair se désespère, === Anne Sinclair dispairs, Il s'est encore fait gauler === He got caught again, Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Se lamente, en pleurant, === Laments in tears Encore un N'harcélement === another Harassment En tous chemins, en tous lieux, === In every way, in all places, Je ne pense qu'avec ma queue (bis) === I only think with my dick (repeat) Sans même de préliminaires, === Without even preliminary Je perd ma candidature === I lost my application Eliminé des primaires, === Eliminated from primaries J'aurai du prendre du Bromure === I should have taken Bromide Dominique, nique, nique, === Dominique, dick, dick, Se voyait d'jà Président, === Saw himslef the President C'est foutu maintenant === It's fucked now De New-York à l'Elysée, === From New-York to Ãlysée Palace Ca fait rire le monde entier (bis) === it makes the world laugh