Any traders from Scandinavia?

Discussion in 'Hook Up' started by Baruch, Jun 14, 2003.

  1. Jag handlar en del i Eurostoxx50 som är
    lätt att trada.
    Har inte tittat på Dax men skall kanske göra det.
    Går det bra för dig?
     
    #11     Jun 18, 2003
  2. The edge

    The edge

    Hehe, tror begge våre lag kommer til EM uansett, selv om begge har svingt meget i prestasjonene. Vi er 2 her i Oslo, men bruker ikke IB og den salgs, da vi begge har series 7 lisens og trader direkte. Morsomt å høre at det er såpass mange fra norden her.
     
    #12     Jun 18, 2003
  3. Det går OK. Dax og Eurostoxx50 følges meget ad, så kan man det ene, så...

    Og til The edge: Var inde og se Danmark mod Bosnien i Parken. Det var uhyggeligt! Man skal ikke undervurdere Bosnien. Det gjorde Danmark, og det kostede dyrt.
    Jeg håber også, at både Danmark og Norge kommer med. Hvad med Sverige?
     
    #13     Jun 18, 2003
  4. #14     Jun 23, 2003
  5. Jeg synes, at det vil være en god ide, hvis vi skandinaviske tradere holder os i kontakt med hinanden.
    Men hvordan?
    Jeg vil foreslå, at alle melder sig til Oddmunds mailingliste. Her kan vi så udveksle ideer og erfaringer.
    Mail jeres email-adresse til Oddmund på oddmund@daytrading.no
    Eller gå ind på:
    www.daytrading.no (som passende kunne udvides fra en norsk til en skandinavisk website for tradere).
     
    #15     Jun 24, 2003
  6. Jeg er blevet anbefalet det norske TheOnlineTrader. Hvad siger I andre? Jeg kan ikke finde deres website. Har nogen adressen?:confused:
     
    #16     Jun 27, 2003
  7. Hej, en svensk till här.

    Tradar mest QQQ och e-minis genom TradeStation, men då arbetstiden blir "ur synk" med den svenska verkligheten, funderar jag på att gå över till något europeiskt instrument.

    Frågan är om det finns något som är lika bra som de jag tradar idag som har:

    - enorm volym och små spreads
    - shortable utan uptick rule

    Det nämns Eurostoxx50 och Dax här. Var tradas de och var kan man hitta mer information om dessa? Har ni även tips på andra lämpliga instrument?

    Hälsningar,
     
    #17     Jul 9, 2003
  8. Den danske Saxo Bank handler nu også futures, men er efter min opfattelse for dyre i commissions. Og så har de ingen stop-ordre på deres trading station! Kun market og limit. Men de leverer gratis realtidskurser og ligeledes gratis 1 og 5 minut charts på Dax og de andre store index.
    Webadresse: http://www.saxobank.com
     
    #18     Aug 2, 2003
  9. Hej

    Er denne side stadig aktiv, har kigget lidt på den men ser ikke noget, om en "email gruppe" ?
    Mvh
     
    #19     Nov 2, 2003
  10. #20     Nov 2, 2003